Opći uvjeti poslovanja
Uvjeti poslovanja određeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Dvojno iskazivanje cijena
Cijene proizvoda u periodu od 05.09.2022. do 31.12.2023. bit će dvojno iskazane prema zakonski definiranom tečaju 1€ = 7,5345kn
Kupac
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje u internet trgovini http://www.truscada.hr
Nemogućnost sklapanja ugovora
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
Prodavatelj
Prodavatelj je tvrtka Anavi Perfecta d.o.o., Braće Cvijića 19, 10 000 Zagreb.
Cijene
Svi proizvodi ponuđeni u http://www.truscada.hr Internet trgovini izraženi su cijenom u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn) s uračunatim PDV-om, znači da su finalnom cijenom izraženi. U cijenu nisu uključeni troškovi dostave, koji se obračunavaju prilikom završetka narudžbe i dodaju ukupnom iznosu narudžbe. Izražene cijene na Internet trgovini http://www.truscada.hr vrijede za plaćanje pouzećem i plačanjem po ponudi.
Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno ili usmeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
Načini plaćanja
- Pouzećem (gotovinom pri preuzimanju robe)
- Virmanom (ponuda se izdaje za narudžbu s uključenim troškovima dostave, ako ih ima, i podacima za uplatu te se šalje na e-mail ili faks)
Proizvodi
Anavi Perfecta d.o.o. nudi prodaju kozmetičkih artikala i preparata potrošačima Republike Hrvatske i EU.
Svi proizvodi ispunjavaju toksikološke i mikrobiološke EU direktive iz područja kozmetike.
Truscada također ispunjava standarde za dobivanje ISO certifikata: ISO 9001 i ISO 22716
Truscada web trgovina prodaje profesionalnu opremu za njegu tijela i ruku, koja je pojedinačno opisana. Cijene za hrvatsko tržište su izražene u kunama s uračunatim PDV-om.
Fotografije i opisi
Fotografije i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s Interneta i ne moraju nužno biti identični. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i fotografijama proizvoda.
Uvjeti prodaje
Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno ili usmeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.
Raskid ugovora
Kupac može otkazati narudžbu, ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) dana. Rok otkazivanja narudžbe počinje dana kada je u webshopu izvršena narudžba a potrošač narudžbu sa obavezom plaćanja ne uplati. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o otkazivanju narudžbe pismenim putem na truscadahrvatska@gmail.com ili na broj telefona 091/97 99 878. Narudžba se smatra otkazanom kada prodavatelj primi obavijest.
Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po članku 45. koji govori o pravu na raskid ugovora sklopljenih na daljinu:
- svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije, na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona, potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest (14) radnih dana
- u slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavke 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona
Kupac bez ikakvog razloga može vratiti proizvod prodavatelju u roku od 14 dana od primitka, te potrošač snosi troškove dostave povrata. Proizvod ne smije biti korišten, mora biti u originalnom pakiranju, zaštitna folija ne smije biti oštećena. Kupac ima pravo na povrat sredstava ili slanje novog proizvoda nakon što prodavatelj primi povratnu narudžbu.
Materijalne nedostatke rješavamo sukladno zakonu o obveznim odnosima.
Više o tome možete pročitati na linkovima:
- Zaštita potrošača kod materijalnih nedostataka kupljenih proizvoda
- Ministarstvo gospodarstva
- Materijalni nedostaci i garancija
- Odgovornost prodavatelja za materijalne nedostatke stvari
- Narodne novine
Pravo na povrat sredstava
Ukoliko isporuka naručenih artikala kasni kupac je dužan po isteku 10. dana od kada je dobio potvrdu da je naružba poslana obavijestiti prodavatelja da proizvod nije isporučen. Ako kupac nije prijavio kašnjenje isporuke u roku od 30 dana Anavi Perfecta d.o.o. će smatrati da je narudžba stigla te se naknadne reklamacije neće uvažiti. Kašnjenje u isporuci prijavite na mail: truscadahrvatska@gmail.com
Ukoliko potrošač ne preuzme pošiljku, nezaprimljen paket se vraća na adresu AnaviPerfecta d.o.o., Braće Cvijića 19, 10 000 Zagreb. Potrošač ima pravo na povrat sredstava umanjenih za troškove dostave.
Reklamacije i prigovori
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ''Narodne novine, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem na adresu: Anavi Perfecta d.o.o., Braće Cvijića 19, 10 000 Zagreb, Hrvatska ili e-mail adresu:truscadahrvatska@gmail.com
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača ( ''Narodne novine, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem na adresu: Anavi Perfecta d.o.o., Braće Cvijića 19, 10 000 Zagreb, Hrvatska ili e-mail adresu: truscadahrvatska@gmail.com
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
- Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na truscadahrvatska@gmail.com, telefonski na 091/ 9799 878
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja
U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihama ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno ili usmeno obavijestiti kupca, koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu, prodavatelj će kupcu vratiti uplaćeni novac što je prije moguće, a najkasnije u roku 30 dana.
Rješavanje sporova
Eventualne sporove Prodavatelj i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.
Anavi Perfecta d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
AnaviPerfecta d.o.o. cijeni i poštuje privatnost svojih kupaca, iz tog razloga obvezujemo se da će podaci uneseni u naplati ostati privatni i neće se koristiti u marketinške svrhe. Obvezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su potrebni za ispunjenje naših obveza. Svi se podaci o kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Anavi Perfecta do.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Obvezujemo se da ćemo u eventualnom slučaju promjene korištenja privatnih podataka u marketinške svrhe, objaviti promjenu i dati mogućnost kupcima da odluče žele li ili ne sudjelovati u marketinškim aktivnostima te im dati mogućnost isključenja.